Dopparedagen.

Jag och bästa Jonna.


Det är helt fantastiskt att vara hemma i Onsala. Jag har umgåtts mycket med familjen men också träffat alla mina underbara vänner. Härom dagen var jag hemma hos Jonna på morgonkaffe innan hon började jobba och innan jag drog in till stan för julklappsshopping och fika med Markus och Rikard, och Victor som kom förbi och sa hej. Dom är så söta killarna när dom behöver hjälp med julklappar till sina flickvänner. Det är svårt att hinna med många vänner på kort tid, men ska försöka klämma in några fikor till innan jag åker hem till Stockholm på måndag.
Idag är det julafton och julstämningen hos oss är på topp. Det luktar jul, brasan är tänd, under granen trängs alla julklappar, vi sjunger med i julmuskiken och snart kommer hela vår stora familj, då börjar vi med att dricka glögg runt brasan ute på gården. Perfekt jul.
GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0