Träning och myskväll.

I dag har jag varit en liten runda på stan där jag skulle kolla lite julklappar men kom bara hem med en grej till mig själv. Efter det drog jag till gymmet och körde ett riktigt tufft pass. Känner att jag kommit in i träningen riktigt bra nu och nu jäklar kör vi beach 2011. Har gjort ett schema på vilka dagar och vilka kroppsdelar jag ska träna vilken dag, hänger fint på kylskåpet nu=) Bra att få in rutiner och här finns inga bortförklaringar=) Nu har jag precis ätit middag, Viktor är på julfest med jobbet idag så jag myser till det här hemma med tända ljus och Ladies på Östermalm på tv:n. Mys! I morgon ska jag och Klara dricka bubbel och kolla på Idol finalen. Men imorgon är även Nobelmiddagen och den missar jag inte. Så det får bli lite zappande=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0