The cake.

Nu befinner jag mig hos mina föräldrar i Onsala. Julstämningen är på topp och idag har vi handlat julklappar hela dagen och sedan klätt granen. Världens finaste gran. Det har varit fullt upp alla dagar sedan i fredags natt när vi kom hit. Viktor var med över helgen men är nu tillbaka i Stockholm. I lördags fyllde tvillingarna år och vi hade kalas på dagen. På kvällen hade vi syskonmiddag med respektive hemma hos min storasyster. Efter mycket god thaimat, vin, shots, champagne från 1975 och massvis med prat och skratt drog vi till peacock en sväng och röjde. Sedan traskade vi hem till Linda igen och sov där, jag och Viktor, dom andra hem till sig. På söndagen åt vi frukost på bästa Le pain francais och strosade runt genom Haga, mys! I måndags hade jag världens mysigaste kväll och middag med bästa Pauline och Linnéa. Pauline ska få en bebis om ca en vecka, sååå mysigt=) Hon är såå tjock nu och det är så mysigt att ligga och gosa med magen, hihi!
Huur fin var inte tårtan som vi hade på kalaset?? Dottern i en familj som är goda vänner till våran familj har det som "intresse" att baka tårtor i den här klassen. Riktigt coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0