Mera julstök.

Nellie fixar polkagrisen=)

Anna bakar pepparkakor..

Pernilla sköter knäcken..

Och så här fina blev pepparkakorna, hihi!
I går var jag hemma hos min bror Daniel och hans tjej Pernilla. Jag lämnade julklappar till hans dotter Nellie för hon ska fira jul med sin mamma i år. Åh vad jag saknar dom små liven när jag är i Stockholm... Men nu fick jag leka av mig rejält. Vi hade super mysigt och bakade pepparkakor och knäck. Sen dansade vi typ hela kvällen, brottades, kramades och gosade.
Idag har jag och bästa pappa handlat dom sista julklapparna. Många julklappar handlade vi. Vi åt lunch på Palace, jag åt världens godaste fisksoppa, sedan gick vi upp till övervåningen och drack kaffe i loungen. Det är riktigt, riktigt mysigt att gå på stan med pappa när han är på shoppinghumör=)
Ikväll har vi haft uppesittarkväll med bingolotto och paketinpackning. Massor med paket! Nu ska jag fylla på mitt vinglas och sen kolla solsidan med familjen! God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0