Hotellet.

Jag och Anna

Victor med hans Anna.

Efter det mysiga julbordet i går som ägde rum ute på Skeppsholmen på Moderna museet tog jag taxi till Stureplan och mötte upp min underbara vän Victor. Han kommer också från Göteborg och i helgen var hans söta flickvän Anna och hälsade på så det blev extra trevligt=) Vi gick till Hotellet som ligger på Linnegatan. Så jäkla trevligt ställe, finns massa olika barer och på övervåningen är det lite lugnare med fåtöljer och mer barhäng. Där nere är det bra drag, grym musik och massa drinkbord. Det är gratis och gå in och det stänger kl två, så det är ett perfekt förfestställe.
Nu sitter jag hemma och kollar på Så mycket bättre och dricker lite rödvin. Ska snart välja kläder för ikväll, det blir nog en sväng till Hotellet ikväll igen, men sen går vi nog vidare. Micke fyller 30 i morgon så det blir nog att fira honom någonstans vid 12 i natt.
Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0