Dagens önskan.

Hallå allihopa. Vaknade med en jäkla huvudvärk imorse så jag var tvungen att somna om och nu känns det lite bättre. Ska dra och träna nu sen ner på stan och köpa julklappar. Ikväll ska jag och Viktor träffa min storasysters kille Henke och ta ett glas vin och kanske äta eller nåt. Efter det ska vi hem till oss tillsammans med Calle och Jenny och dricka lite glögg, mys!
Imorgon ska jag på julfest och sen måste jag börja packa för på fredag åker vi till Göteborg=)
Och vet ni vad, i går bokade vi resa till Åre över nyår... Kommer bli så jäkla kul och helt galet=)=)
Önskar att jag kunde gå klädd ungefär så här idag... men det blir nog en tjock jacka och UGG som dom senaste veckorna. Det är mysigt med vinter men så himla tråkigt när man ska klä sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0