Christmas tree.

Det här hände hemma hos oss igår. Först bakade jag och Mikaela lussebullar på dagen, (premiär för våran Kitchenaid bakmaskin), dom blev supergoda=) På kvällen när Viktor kom hem satte vi upp julgranen. Eftersom vi åker hem till våra föräldrar över jul (jag åker redan den 17:e) så ville vi sätta upp den i tid så vi hinner njuta lite av julkänslan tillsammans jag och min älskling. Det var även därför som det blev en plastgran som jag egentligen HATAR, för annars är den väl död när vi kommer hem igen. Den blev faktiskt väldigt fin, den blev finare än vad vi trodde. Så nu är julkänslan på topp här hemma!

Kommentarer
Postat av: Carl Juborg

Varför har ni så liten gran?

2010-12-09 @ 23:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0