Acne Track.



Dessa skor är så jäkla perfekta. Blir lite knäsvag. Det var kärlek vid första ögonkastet när jag provad dem första gången. Känns som ett sjukt mycket bättre alternativ än Acne pistol. Har velat ha Acne pisol sedan dom kom i den låga modellen för några år sedan nu, men det blev sådan hets kring skon och snart sprang halva stan runt i dem och dem blev helt sönderbloggade. Men jag har liksom inte kunnat släppa dem och hela tiden ångrat mig lite att jag inte köpte dom från första början. Tills NU. Acne Track är snäppet snyggare och jag måste bara ha dem. Dem här har inte alla andra iaf, för det är fasiken inte kul när man lägger så mycket pengar på något så har alla andra likadana. Det ju nämnligen den lilla detaljen också, 3500 spänn kostar dom. Värt? I think so.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0