Spyan.

En super gullig tjej från Canada som var på besök, lite köpingsfolk och jag.
Mats och Viktor.

Hallå! I går var vi på 50 årsfest (25+25) i Roslagstull, strax bortanför Östermalm. Det var jätte trevligt med massor med trevliga människor. Senare på kvällen var vi ett gäng som fortsatte ner på stan till Spybar. Jag har sagt tidigare att jag aldrig mer ska gå till Spybar, jag hatar stället!! Dom har väldigt chamiga lokaler som är som en enda stor våning med kakelugnar och högt i tak. Men musiken suger, det är alltid så mycket folk så man knappt kan röra sig, dansa är i princip omöjligt. Nej, detta var sista gången på det stället, finns sååå mycket bättre klubbar i Sthlm. Tur att man var där med roliga människor, så det vägde ju självklart upp och jag hade super kul.
Idag har jag kollat när Viktor spelade fotbollsmatch, snart ska vi äta middag sen blir det bio.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0