Yoooh.


Nu va det riktigt längesedan jag skrev. Jag skyller på långa dagar på jobbet och sedan till skolan eller plugg. Över påsk va både jag och Viktor nere i Göteborg. Helt underbart var det att vara hemma lite längre än bara en helg. Jag hann med massor med roliga saker som att träffa nästa alla i min stora familj, tjejmiddag, utgångar, påskmiddag, mys, shopping, mys i solen och massa mer. En sak till Kräksjukan. Hela söndagen låg jag i sängen, om jag inte.. aa ni fattar. Glad är jag att det bara varade en dag. Nu är jag iaf frisk och kry. Glad är jag för denna korta veckan och att helgen snart är här. Imorgon blir det middag hemma hos oss. Nu fortsätter jag med plugg. Trevlig torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0