red or red.

fr vänster, baslack från Maybelline, knallrött från Depend, mörkrött från Face, glittrigt rött från Yves Saint Laurent, mörk rött-lila-brunt från Supré (köpt i Australien)

Idag är det fredag, det är nu kväll och jag har äntligen intagit min soffposition efter 12 timmars jobb. Viktor har tv-spels kväll med killarna på hans jobb så jag har en hel godisskål för mig själv, haha. I morgon ska vi gå på bröllop så i kväll ska jag passa på att måla naglarna och plocka ögonbrynen mm. Jag ska ha en beige spets klänning och tänkte ha röda naglar, men jag kan verkligen inte bestämma mig vilken röd nyans jag ska ha... världens i-landsproblem, jag vet, men ändå, haha Nu ska jag fortsätta kolla på idol. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0