6 juni.

Vi har precis ätit lite pizza jag och Viktor, eller lite och lite, det va typ den största pizza jag sett. Nu ska vi kolla på matchen, Sverige vs Danmark. Spännande.

Igår var vi på Café Opera, Jag, Viktor, Micke och Maj. Så jäkla grym kväll. House tåget var där och spelade och shit va bra det va. Får ni chansen, se dom, ni kommer inte att ha tråkigt kan jag lova. Det blev en lång kväll igår, med jag mår ovanligt bra och är sugen på att hitta på nåt kul ikväll också. Vem vet, kanske firar lite om Sverige vinner ikväll.


Bild: finest.se



Hahahaha, tittar på matchen nu, och såg precis det roligaste av allt. En Dansk i publiken höll ett stort plakat där det stod:

Vi vill ha Skåne tillbaka.
Zlatan är dansk

Hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0