thursday night out.





Så här såg jag ut igår..

Kjol - h&m
Nitskärp - cubus (hatar cubus, men skärpet va snyggt=)
Linne - bikbok
Väska - h&m
Kavaj - see by chloé
skor - din sko


Igår vid sisådär tio tiden blev vi sugna på ett glas vin. Vi drog bort till Robin o co, satt där några timmar och hade trevligt. Sedan blev det utgång. När tjejerna på mitt jobb hade slutat, några kl12 kl och en kl 2 så kom dom också förbi, och vi hade skit kul. Jag var hemma kl 4 så idag är jag trött och sliten. Ska bädda ner mig i soffan och kolla på serier, love it. Jobb kl 5.

Later

Kommentarer
Postat av: emma nygren

riktigt snyggt linne!

2009-01-23 @ 18:17:48
URL: http://emmanygren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0