the perfect day.







Idag har varit en helt underbar dag. Gick upp klockan 8.00 imorse. Sedan åkte jag, Jessica, hennes mamma, bror och Sara till Tryvan. Tryvan ligger 10 minuter från mig med bil och där spenderade vi hela våran dag i backen. Kan inte beskriva hur underbar det var att åka ner för backarna. Det var så längesedan sist, missade ju förra vintern då jag var i Australien. I dag fick jag den där underbara känslan, en känsla av hur mycket jag älskar mitt liv. Det bästa av allt, det blir mer åkning imorgon. Denna veckan är jag ledig fredag och lördag, och igår slutade jag tidigt så jag hookade upp med lite jenter från jobbet. Det blev singstar hos mig först, sedan gick vi vidare till ett mysigt ställe och drack rödvin, efter det blev det utgång. Det var en sååå trevlig kväll. Ikväll därimot blir det china food i soffan. Egentligen skulle vi ha lite fest, köra på "afterski" tema, men jag är helt slut så jag orkar nog inte, sov 3 timmar inatt.

Ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0