söndag.

Idag har jag faktist jobbat, första och sista dagen denna veckan. Nu måste jag bli frisk, inte kul att ligga hemma mer!
I fredags hade vi lite vänner här hemma, vi drack vin och sjöng singstar, såå himla trevligt hade vi! Viktor hade köp en ny singstar skiva och allt, men när vi väl skulle börja sjunga märkte vi att dom i butiken hade lagt i den norska variationen iställer för den internationella. Så det var många norska låtar på den, och det gillar vi inte. Men nu har vi fått den rätta skivan och sen jag slutade jobbet har jag suttit här och sjungt, svin kul..

Vi är kompis med en kille här i Oslo som heter Aleksander With, han vann Norska IDOL 2006. Det va lite ball att sjunga med till sin kompis låt på singstar, hahah=)

När Viktor kommer hem ska vi laga tacos, sen vill jag ut och leka i snön en sväng=)=)
Sa jag att det typ har varit snö storm idag, vi har drit mycket snö här i oslo. Mysigt men jag längtar efter våren!!!!


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0