middag för 4.

Under veckan hemma i sverige hann jag som sagt med väldigt mycket. På lördagen bjöd Pauline hem mig, Linda och Linnea på middag. Vi skulle komma dit kl 7 så skulle Pauline fixa resten.  Kan bara sammanfatta kvällen som helt fantastisk, finns det något bättre med middag med sina allra bästa vänner, massor med gossip, drinkar och sedan utgång...? Middagen var iaf utsökt, förrätt med räkor mm. Huvudrätten bestod av kött, oxfilé? potatisgratäng, och väldigt god sallad i mängder. Tack än en gång underbara Pauline.




top - ?
väska - topshop (julklapp från lillsis)
paljett tights - bikbok
skor - Köpta i K-L
armband - cc skye















Tack för en oförglömlig kväll på alla sätt min älsklingar!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud va fina mina alsklingar ar!! Jag onskar jag ocksa kunde varit med pa eran oforglomliga kvall.... LOVE YOU!

2009-01-03 @ 16:17:51
URL: http://linneahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0