090115.

Jag är sjuk. Det är 3:e dagen jag är hemma från jobbet idag. Fast idag mår jag nog lite bättre. Nu sitter jag hemma, dricker o´boy och letar lägenhet på internet, och det är inte lätt kan jag säga. Funderar på att gå ut på stan en sväng, till H&M. Finns ett par skor jag jätte gärna vill ha där. Men problemet är att jag kan inte bara gå till nån av dom 3 H&M butikerna som ligger här ute på min gata, för dom har nämnligen inte fått in skorna, så då måste jag gå ganska långt, och jag vet verkligen inte om jag orkar.. Shit vilket i-lands problem asså, fast jag är ju faktist sjuk.

Börjar bli trött på att sitta hemma nu, har liksom inte varit ute på 3 dagar nu (okej räknas promenaden till matäffären 50m bort??). Jag hade mer än gärna gått bort till ett mysigt cafe, suttit där och letat efter lägenhet eller bara tittat på alla människor, sånt tycker jag är kul.. Önskar att jag hade en sån här mini dator (fast svart), får plats i väska och väger typ ingenting, perfekt att ta med sig till cafeer mm.





Kommentarer
Postat av: jonna

Vart skall ni flytta?

2009-01-15 @ 18:06:45
URL: http://metrobloggen.se/jonjon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0