sorry.

för dålig uppdatering det senaste. Men jag har ju fått ännu ett nytt jobb. Jag fick först ett jobb, men det var inte heltid, så när jag nån vecka efter hittade ett annat jobb, så sa jag upp mig från det första. Så nu jobbar jag mån-fre(GÖTT) som assistent åt en kille som jobbar på social styrelsen. 

Från det ena till det andra, imorgon kommer hela ligan hit till Stockholm (Mamma, tvillingarna och Maj). Dom stannar hela helgen och på lördag ska vi (inte mamma) gå på COLDPLAY!!!!!!! Jag har längtat såååå mycket sen jag bokade biljetterna för typ ett halvår sen! 
Så nu håller jag på (i sista sekund, jag har ju faktiskt ett jobb, och inte hemma fru längre,haha) att städa, tvätta, bädda och färga håret samtidigt. 


GAAAAAAAAAAA... Jag hade verkligen bestämt mig för att köpa ett par skor jag har hittat. Så efter jobbet åkte vi till skärholmens center och skulle köpa dom, tror ni inte att dom är slut i min storlek då, jag blir så förbannad, och det var inte bara där dom var slut utan typ hela sthlm.. PSYK!!!!!!!



Coldplay, Stockholm Stadion 22 augusti 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0