more pics from milano.


Vi strosade runt mycket i små gränder med mysiga butiker och caféer...



Åt underbart god mat..



Gick ut på kvällarna och åt ännu mer god mat och gott vin såklart..



Mitt fina hjärta som gav mig denna underbara resa som födelsedagspresent när jag fyllde 21..



Vi shoppade och tittade i alla exklusiva butiker... man blev ju helt galen och ville ha allt..



Ännu en kväll..



Vi på en trevlig restaurang..


Så där, där kom det lite mer kort från Milano. Viktor drog precis på fotbolls träning och jag ska ut och springa.

Later



Kommentarer
Postat av: maj

Du är så fin! Och jag längtar tills den 22e!!!!!!!! /M

2009-08-05 @ 13:44:30
URL: http://majoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0