härliga fredag.



Låg och solade lite under dagen..



Sedan mötte jag upp Viktor och gick på stan en sväng..



Mina nya skor från scorett, 999 kr

Nu har vi precis ätit thai mat och druckit ett glas vin på balkongen. Nu ska jag peela mig i ansiktet och fixa naglarna, kanske blir det fotbad och en kopp thé på det också, sen mys i soffan framför Dirty sexy money.

I morgon blir det stranden, sedan åker jag till Viktors föräldrar i Köping. På söndag ska jag åka med dom till Göteborg, hem och hälsa på syster Lindas lilla bäbis..=)

Har jag sagt att jag fått ett jobb?? =)=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: jonna

Hej gumman.

haha vad söt du är. Ja, jag får se till att flytta dit någon gång så får du komma hem på nybakat och kaffe på min takterass ;-)

Snygging skor! Funderar fortfarande på dom.

Vart har du fått jobb???????

PUSS

2009-08-08 @ 08:05:18
URL: http://metrobloggen.se/jonjon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0