lidingö, mitt nästa hem?????

I helgen har jag och Viktor varit i Stockholm. Vi hälsade på några vänner, satt på uteserveringar i det underbara vädret och drack rosé och gick på en visning. Lägenheten vi kollade på va kanon bra, men vi var ändå lite tveksamma. I morse ringde vi på en lägenhet till, den verkade superbra, så vi slängde oss i bilen och åkte tillbaka till Stockholm. Denna lägenhetet låg på Lidingö, en 2:a som är ny renoverad för många 100 tusen. Såå jäkla fräsh. Hyran, inte allt för hög. Läget är väll inte jätte centralt, men miljön på Lidingö är underbar. Vi bestämde oss för att denna lägenheten måste vi bara ha. Vi skrev på alla papper och nu väntar vi bara på att bli godkända av bostadsrättsföreningen. Blir vi det är den vår!! Vi är så glada. Nu måste jag bara skaffa mig ett jobb.

Lördagens outfit

skinn jacka - asos
kjol - h&m
chanel inspererande strumpbyxor - lindex
skor - köpta i malaysia
väska - gina tricot


Nu ska jag kolla lite sex and the city, sen ska jag försöka förbereda lite packning. På onsdag åker vi till Åre, weeiiii

Kommentarer
Postat av: Linnéa

GRATTIS gumman!! Hoppas verkligen att ni får den :)

2009-04-08 @ 00:16:24
URL: http://linneahanssons.blogg.se/
Postat av: jonna

Vad kul gumman. Då kommer jag och hälsar på =)

2009-04-08 @ 09:17:21
URL: http://metrobloggen.se/jonjon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0