friends forever

Just nu sitter jag och myser i min soffa med massa kuddar och mitt duntäcke. Jag kollar på Gossip girl och drömmer mig bort. Är ju som sagt ensam hemma ikväll, min man har lämnat mig i två dagar. Idag har jag gått runt och tänkt på vad jag känner för att göra av kvällen, det är endå lördag liksom, men jag kunde inte komma på något alls. Kände inte för att hänga med alla party människor ut inte kolla på film med någon, men heller inte vara ensam hemma ( är ju fortfarande lite ensam-mörk rädd), va gör man då liksom? Jo man går till 7 eleven och köper chips och går hem och kollar på Gossip girl!! En ensam kväll som denna känner jag en enorm saknad till mina bästa vänner som befinner sig lite var stans i världen, ingen i samma stad. Jag saknar verkligen er, vänner är det bästa som finns och man klarar sig inte utan dom. Ni vet vilka ni är och ni är det bästa i mitt liv. Saknade är stor efter er. Jag är inte hel utan er. Vill bara ge er alla en stor lång kram på samma gång, NU!!! Jag älskar er!


GRATTIS PAULINE PÅ DIN 21 ÅRS DAG, HOPPAS NI FÅR EN UNDERBAR KVÄLL, ÖNSAR JAG VAR DÄR!!!
    


Kommentarer
Postat av: jonna

Du hörde aldrig av dig igår. Du hade jätte gärna fått komma hit =) Du skall inte behöva kännsa dig ensam, du har ju mig här. Jag skall ta hand om dig =) Ring när du ser detta.

Pusss

2008-09-28 @ 09:59:04
URL: http://metrobloggen.se/jonjon
Postat av: Nikolina

tack söta du :))

2008-09-28 @ 12:38:04
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0