Måndag 1 september 2008

Idag är det ny vecka, ny månad och även nu årstid. Nu är det verkligen höst. I helgen har det varit strålande väder ute, men man andas verkligen höst när man är ute, så himla mysigt tycker jag!
I fredags hade vi en super lugn kväll, efter jobbet åkte jag bara hem, sköönt tyckte jag.
I lördags åt jag och Viktor frukost på bagel & juice, mums va gott, sedan mötte jag tjejerna på stan och Viktor gick till frisören ( mycket bra resultat må jag säga). På kvällen vankades det förfest hos mig, jag , Matilda och Sara. En riktigt trevlig förfest, men riktigt tråkigt ute på Cosmo asså.
Söndagen va nog den lugnaste dagen ever. Mys, film, serier, pizza, fanta,digestive kex och en underbar pojkvän.

Ikväll ska vi kolla Batman



Frukost: Bagels, kaffe och smoothie






Jag och tjejerna på stan






Nu ska jag gå och handla.

Kram på er alla









Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill också vara med dig i oslo hjärtat!!

2008-09-02 @ 22:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0