Le Partié

Blogg torka i min blogg beror på att min dator har bråkat lite med mig i några dagar, men nu är det fixat=)
I lördags va det en tjej på mitt jobb som hade hyrt ett helt ställe nere i stan, vi ville självklart dit och vi styrde upp en förfest hos J&J och Robin P. Det blev en sjukt trevlig kväll.




Några söta jenter från jobbet!


Jag och Jess


Jag och Nina

Idag fick det bara vara med tjejer på kort, haha!

Nu ska jag äta lite frukost och sedag ska jag ut och göra lite ärenden, sedan blir det jobb 13.00-21.00.
Ha en dra dag=)

//Em

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin du är älskling!! Saknar dig!

2008-09-09 @ 13:11:34
Postat av: Marie

Snygga kläder du hade på dej!

2008-09-10 @ 19:16:04
URL: http://mariehultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0