I'm off

Nu är jag förbannad! Igår hade jag en helt underbart härlig dag. Jag och Jessica bestämde oss för att vi skulle ha en ännu bättre dag idag eftersom vi är lediga. På schemat stod, frukost tillsammans, take away kaffe, mys i parken bland alla löv, uteserveringar, shopping och bara gå runt på stan i solen. Men va faan vaknar man till?? jo, REGN!
Igår va jag såå nära på att skriva i bloggen att, jag älskar Oslo för här är det alltid sol, fattar inte hur jonna kan tycka att det alltid regnar, vi lever inte samma dygnsrytm antar jag!! Bara för dom tankarna kom pissvädret.

Vill bara sätta på mig mina uggs och springa ut i parken och hoppa  runt och sparka i alla gula och röda höst löv, åh underbart...



btw, mina uggs är kanske dom skönaste och mysigaste ever. (dom är svarta, inte grå)
Köpte mina i Australien förra året. Nu vill jag ha ett par låga beiga också.

Ha en bra dag=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Natalie

! jasså vad gör du oslo egentligen då?? Nä livet rullar på här, väntar på att börja pöugga upp betygen nästa vecka så det är väl det somg äller nu :P! POUSS

2008-10-01 @ 11:05:51
URL: http://peace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0