Bonjour

Förra veckan hade jag och Jessica ledigt samma dag. Då hade vi en Emme och Jess dag=) Vi började med frukost hos Jessica, sedan gick vi ner på stan och shoppade. Vid lunch tid satte vi oss på vårt nya favorit ställe och åt kankse världens godaste lunch. En flaska vin blev det också, och några glas till + massor av tjej snack.
Så himla mysig dag.

Igår slutade både jag och Viktor ganska tidigt (ca4-5) Vi tog en runda på stan och fick handlat ganska mycket faktist=) Vi åt middag på samma ställe som jag och Jessica var på förra veckan, fast igår blev det svärdfisk burgare, mums!
Vi avslutade kvällen med att kolla på fotboll och dricka vin med Jessica och norska idol vinnaren Aleks!!!

Idag öppnar jag på jobbet, skönt att sluta tidigt, efter ska jag hem, städa och packa. På fredag bär det hem till Sverige!



Våran goda lunch


Ha en undrabar dag.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0