Fullspeckad helg

Söndag, kl är 18.56 och det är fortfarande sjukt varmt ute. Vilket väder det har varit i helgen asså, så fint! Vi har legat på olika stränder och åkt båt ut till en ö flera dagar i rad! Jag har varit ledig denna helgen och det var otroligt skönt. Det var fest både fredag och lördag. Fredagen började med grillning i parken sedan dunderförfest hos oss och sedan Livingroom. Lördagen sol på stranden hela dagen, på vägen hem köpte vi räkor på akerbrygge, det va förfest på vår innegård med drinkar, champagne och räkor! Kvällen slutade på ett väldigt lite befolkat Cosmo. Men kul hade vi=)

Lite bilder från i lördags på Cosmo









Idag kom Jonna hem till mig kl 10 och väckte mig, hon fick upp mig och vi drog till stranden, åt jordgubbar och vattenmelon och snackade om våra problem, som inte är problem längre, för vi skiter i det, ( hahahah)
Viktor är på möte på jobbet, när han kommer hem ska vi laga middag, eller kanske blir det hemtmat och en film( har lånat 7 st av Jonna idag)

När jag kom hem idag hade Viktor stadat hela lägenheten och det var kliniskt!! Så glad blev jag!!

Lite bilder från idag vid havet



Jag är bakis efter 2 dagars hårt krök..





Vackra Oslo...



Ha en riktigt trevlig söndags kväll allihopa!!


Ciao



Kommentarer
Postat av: JESSICA

härliga bilder =)

2008-08-14 @ 14:06:04
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0