Back to business

Jaha, då var det måndag igen. Vet inte riktigt hur jag ska säga att helgen varit, jag har jobbat nätter, som både är roligt och tråkigt. Man träffar mycket folk, men oftast fulla människor som ibland inte riktigt förstår att man faktiskt jobbar! Segt att vara hemma vid halv 5 tiden på morgonen och inte orka upp tidigt på lördag för att ta vara på dagen! Annars hade jag en underbar helg med V. På fredagen tillbringade jag dagen på stan med Jonna, sen blev det några glas vin på hennes underbara balkong, så mysigt.

I veckan var även Mamma, Pappa och syster A på besök, och det va sååå kul! Jag ville verkligen inte att dom skulle åka hem!  Vi gjorde massor med roliga saker, bara njöt av det underbart vackra vädret och att bara vara med familjen. Dom var och åt middag på mitt jobb ( Viktor kom efter jobbet), det tråkiga var att jag jobbade så jag inte kunde sitta så mycket med vid bordet, men men. Dagen efter var jag ledig=) Vi började dagen med god hotellfrukost, sedan bar det ut på stan. Vi lunchade och drack rosé vin på ackerbrygge, sedan drog jag och Anna iväg själva och hade så kul! Lite shopping och massa gossip. Sedan gick vi hem, gjorde iodning oss och tog ett glas vin, sedan gick vi till ackerbrygge igen och mötte mamma, pappa och Viktor. Vi firade Min, Mammas och Viktors födelsedag ( som alla har fyllt år) med paket utdelning och en utsökt middag. Vi avslutade kvällen längst upp på radison hotell med en cosmopolitan. Så underbar dag. Tredje och sista dagen gjorde vi lite turist saker, haha, kollade på operan mm. Det var så kul att ni var här familjen=)
Elin kunde inte följa med, hon roade sig i Båstad och på seglarveckan. Du saknades sis.

Lite pics på mig och Anna i Osla, haha



 













/Em



Kommentarer
Postat av: Linnea

Du ar finaste i hela varlden!! Gud va mycke snygga outfits du har pa dig hjartat ;) Jag blir riktigt inspererad.... GRYMT! Onskar vi kunde ta en shoppingdag pa stan, det saknar jag sa sjukt mycke! Karlek...

2008-07-23 @ 04:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0