En underbar dag

Igår hade jag och Jessica vår helt egna dag. Jessica kom hem till mig på morgonen och vi åt frukost på balkongen. Sedan gick vi lite i dom fina butikerna på min gata, handlade en flaska rosé på vinmonopolet, och väntade 30 minuter på att en thai restaurang skulle öppna. Vi mötte Jacqueline och hon följde med oss till parken nån timma innan hon skulle på jobb. Vi solade,  åt vår utsökta thai mat ( Fried rice with chicken såklart, va annars?) drack vårt goda rosé vin, kjedje rökte och pratade om ALLT! Vi gick hem till mig, gjorde oss iordning, drack mer vi på balkongen och sen begav vi oss mot Odeon, som är det bästa stället på tisdagar i Oslo. Vi, sena som vanligt orkade inte köa, så vi mötte våra boys på ett annat ställe. Jag hade verkligen hur trevligt som helst. Jessica, nästa gång ska vi ut i tid, och det är snart! Du är grym gumman!!!




Jag och tjejen med den coolaste kjolen i stan=)



På min balkong



Dessa skor satt på mina fötter igår...







När  jag och Jonna gick på stan härom dagen hittade jag nåt som jag har letat efter ett tag, en sak som är helt perfekt för mig och mina älsklingar!!!!



Så perfekt, ska köpa en för halsband också!  250 NOK


Älskar våra nya handdukar från Lexington som vi fick av mamma när vi fyllde år! Nu fattas bara lakan, men prio ett är en ny säng!
Snart får vi nya soffor och en platt tv=)=)=)





Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0