Hey guys!

Måste bara börja med att säga, Äntligen har vi fått internet!!!! Anledningen till att jag inte bloggat något det senaste har just varit den, vi har inte haft nåt intenet.
Förövrigt har vi det sjukt bra här i oslo. Jobbar mycket, men vi har kul också!
I söndags va det Viktors B-day. När jag jobbat klart och V kommit hem från sverige firade vi med paketöppning, champagne och världens godaste middag på världens bästa restaurang. Vi hade såå trevligt=)





Outfit



I dag har jag jobbat och slitigt, kom just hem. Jag och V ska till en jobbar kompis till honom och dricka vin=)
Imorgon kommer mamma, pappa och syster hit=)

/Em

Kommentarer
Postat av: Linnea

Aaahh va mysigt hjartat!! Ser ut som om ni har en riktigt frasch lagenhet :) Saknar dig! Hoppas vi kan prata pa skype nu nar du har internet! LOVE YOU..

2008-07-15 @ 14:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0