Göra själv= kul och unikt

För ett tag sendan köpte jag massor med pärlor och gjorde armband. Så roligt tycker jag, och riktigt fina blev vissa av dom=) Jätte rolig affär som har pärlor i mängder, jag ska dit snart igen och köpa mer. Mycket roligare att göra egna smycken tycker jag, du är juh garanterat ensam om dom.
Hemma i Sverige har jag även massa tyg jag köpt som jag skulle sytt kjolar mm av, men jag hann inte innan jag flyttade till Norge. Inte lika lätt nu, för nu har jag juh ingen symaskin,=( haha!

          


Är så nöjd med min hatt jag köpte på rean, jag har bara inte fått tillfälle att använda den än. Nästa soliga dag är det jag och hatten som ska ner på stan=)



och en liten outfit...!





ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0