Trött?

Jag kan inte säga om jag är trött eller pigg. Jag gick upp kvart i 9 eller nåt när Viktor gick till skolan, kl e nu 12 och jag har ännu inte gjort något vettigt! humm, ska gå ner till poolen nu, är det vettigt? Japp det är det=) Ska bli såå skönt! Bara ligga där och ha det helt underbart!

5 dagar kvar med min älskling! JAG VILL INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Linnéa, du ska veta hur mycket jag tänker på dig, hoppas att din resa till New York gick bra. Du kommer att få det såå kul, värre är det för mig som kommer sakna ihjäl mig, Kan man spola fram tiden???

Lyssnar just nu på svenska The sounds, är dom lika stora hemma som här undrar jag, fast det borde dom vara. Här hör man dom överallt iaf! grymt!


Mot poolen=)


Cheers!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Kom tillbaka!

/ V.

2008-01-28 @ 12:08:16
URL: http://jebsens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0