pucko.

Har precis kommit hem från jobbet och sitter nu riktigt skönt i soffan med en tallrik fil. Har haft en hyfsat bra dag idag, förutom då jag träffade på ett riktigt jävla rikspucko asså.. På min lunch stod jag utanför mitt jobb för att ta lite luft. Då kommer det fram en gubbe och frågar var jag kommer ifrån, Göterborg svarade jag. Då skriker han åt mig hur blåsta i huvudet alla svenskar är. Han pekar på marken och skriker, KOLLA HÄR, kolla hur det ser ut ( och syftar på massa fimpar). Ja, jag har då inte lagt dom där, säger jag. Då skriker han, SA JAG DET ELLER??, ska man behöva ringa vägverket, HA?, Ni är så jävla dumma i huvudet. Sen gick han ett varv runt spårvagnshållsplatsen sen säger han igen hur blåst i huvudet jag är!
Snacka om att man blir paff av sånt. Jag hade inte sagt nånting, inte äns tittat på honom, lilla jag bara stod där och såg söt ut. Vilka jävla puckon det finns asså.
Och va fan skulle vägverket göra åt fimpar på marken, haha

God kväll=)


Kommentarer
Postat av: a

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA STACKARE !!!!!

2008-12-04 @ 20:50:54
URL: http://highonlife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0