ojojoj.

Gud va tiden går fort. Igår va det tredje advent och snart är det ju julafton. Jag längtar såklart till julafton, men mest av allt längtar jag tills jag ska åka hem till sverige. Jag åker från Oslo den måndag den 22:e kl 10:15. Åh vad jag längtar. Sen åker jag tilbaka den 28:e. Ska fira nyår i Oslo. Har inte varit hemma i Sverige på flera månader, tror jag va hemma i september sist...Åh det ska bli helt fantastiskt, få träffa Pauan, Linda, Linnea och alla andra sötnosar.

Nä nu e kl över 10 och Viktor har inte äns kommit hem från jobbet än. Morr.

Hoppas sista vecka innan götet kallar går fort, blir jobb varje dag.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud va mysigt att komma hem till Onsala over jul.... Jag onskar inget annat an att jag ocksa kunde vara dar! Tank vad mysigt vi kunde haft med en heldag pa stan, jul pa liseberg, mysiga vinkvallar! Shit va jag saknar dig hjartat!!

2008-12-16 @ 01:51:53
URL: http://linneahanssons.blogg.se/
Postat av: Linda

Räknar dagarna tills jag får träffa dig hjärtat! Ska bli helt underbart, kan inte fatta att de va så länge sen nu, shiit, tiden går alldeles för fort!! Älskar dig min underbara vän!!

2008-12-16 @ 07:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0