happy new year.

Då var julen över, det enda som är kvar av detta underbara år är nyårsafton, och det ska ju i och för sig bli galet kul. Tänk va fort detta året har gått, tänk att det var ett helt år sedan jag firade nyår i Surfers paradise på Australiens gold coast, och julafton i ett 40 graders varmt Brissy vid poolen. Det var ju verkligen inte fel det, men jag måste säga hur fantastiskt underbart det va att komma hem till familjen och fira en riktig svensk jul, jag har haft en helt underbar vecka i sverige. Men nu är jag tillbaka i Oslo, och i morgon är det nytt år och då är det nya tag som gäller. Det kommer bli ett fantastiskt år.

Jag kommer att lägga upp massor med bilder snart, på lite saker som tomten kom med på julaftom, saker jag köpt det senaste och på underbara tillfällen med mina vänner där hemma. Kände verkligen att jag bara behövde ta det lungt när jag var hemma över jul och där med dålig uppdatering här på bloggen. Fast jag måste ju medge att det blev en del galej, haha!

Kan inte låta bli att lägga upp denna bild, och saken på bilden tillhör mig, tack tomten=)




Nu ska jag ner och sola, och måla naglarna i rött från YSL, sedan åker väl nyårs klänningen på. Det vankas parmiddag sedan ska vi fira in det nya året så det står härliga till...

Gott Nytt År på er alla..


Kommentarer
Postat av: jonna

hoppas ni hade det trevligt igår - I know I had =) Happy New Year darling

2009-01-01 @ 14:52:09
URL: http://metrobloggen.se/jonjon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0