dagen före dopparedagen.

I går kom jag hem till min familj i Sverige. Helt underbart att komma hem, en fantastisk känsla att bara vara ledig och njuta av julstämning, som äntligen fått lite av nu. Fast jag bara ville komma hem och ta det lungt har det vari en stressig dag. Upp tidigt imorse för ett besök hos frisören sedan in till stan för att handla nästan alla julklappar, hade inte så mycket tid till det i Oslo, blev mest jobb där i slutet. Men dagen har varit underbar iaf, hittade allt jag letade efter och tillbringade en hel dag med min lillasyster A. Önskar det va lite snö nu när det är jul, men istället har vi strålande sol. ja, jag är glad att det inte regnar iaf.

När jag lämnade oslo glömde jag det viktigaste av allt, mina bankomatkort. Glömde aven mitt minnes kort till kameran, men Jonna tog med sig allt när hon åkte från Oslo imorse, tur det, haha!!  Imorgon tänkte jag läga upp lite kort från helgen, hade julklapps spel men tjejerna på jobbet och sedan utgång.

Igår var jag på jul på Liseberg med min familj, så himla mysig var det. Vi avsutade kvällen med en klassisk räkmacka på heaven 23, längst upp på Gothia hotel. Efter det drog jag och träffade mina vänner Linda och Pauline, en helt underbar kväll helt enkelt.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, har haft paketinslagning här hemma ikväll. Imorgon är det julafton=)=)

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0