andra advent.

Har precis skrivit min årliga önskelista. Asså i år har jag inget som sådär verkligen står på första plats, förutom en fet kamera då, men det kan jag väl bara drömma om. Trots det lyckades jag göra en väldigt lång önskelista som jag snällt lämnade över till viktor med ett brett leende på läpparna. När man var liten fanns det så mycket som var såna typiska julklappar som man ville ha, typ cd freestyle och en cd spelare mm. Nu blir det istället "vuxen saker" till lägenheten mm. Nej men jag har nog lite andra prylar och en del mjuka paket som jag också gärna önskar mig ska ni se.

Då var det andra advent och snart julafton. Det ska bli så kul att komma hem till Sverige, Göteborg, Kungsbacka och Onsala. Träffa familjen och alla vänner där hemma, åh längtar!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, är fett mätt efter middagen som jag lagade till mig och Viktor. Jag gjorde supermysigt här hemma och stod med maten klar när han kom hem. Andra advent present fick han också=)



Kommentarer
Postat av: Natalie

tack stumpan :P

2008-12-10 @ 10:58:09
URL: http://peace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0