Värsta lördagen...

Hejsan..!

Då har man slutat skolan, sjukt fort har tiden gått, den bara springer iväg!! Kommer att sakna skolan lite, speciellt alla underbara människor man har lärt känna.. Men jag är ju kvar i Brisbane så vi kommer att träffas ändå!

Veckan har gått grymt fort, har inte gjort så mycket. Det bästa va att min kompis Cornelia har kommit hit. Hon har lämnat Bondi beach och kommit till Brissy för att stanna=)   weeiii
Vi var ju tvugna att visa Cornelia vårt "inne ställe" Friday's och fira att det var min sista dag i skolan den kommande dagen.. Igentligen borde jag väl varit hemma och förberätt mitt tal som jag skulle hålla för hela skolan dagen efter.. men det gick bra ändå, fast jag inte riktigt hade planerat vad jag skulle säga.

På fredag kväll gick vi till ett mysigt litet ställe som hade jazz kväll, mycket trevligt med vin och ostar. Sedan bar det av till förfestar stället Junio and Jack's, lika trevligt blev det dock inte på följande ställen Downunder följt av Cesars. Drama!

Idag är det nog den värsta och segaste lördagen jag har varit med om, tycker nog dom flesta på Genesis! Har varit en grymt seg dag, kl är 7 och jag har inte sagt många ord än.

En sån här dag längtar man bara hem, vill krama mamma.
Ikväll ska jag bara mysa ner mig i nytvättade lakan.


I onsdags gjorde jag pannkakor till Mig, Viktor, Naida och Amir. Jätte många pannkakor..haha!
Dom godaste pannkakorna nånsin..=)

Dags att äta någonting kanske, efter min sköna promenad. Men ingen hunger har dykit upp än idag..


Ha det underbar!

Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0