Hejsan..

Nu har jag precis pratat med min bästa vän Linnéa. Hon har nu fått reda på att hon ska vara au-pair i USA, hon åker i mitten på januari och jag kommer hem i slutet på januari...  Det innebär att jag inte kommer att träffa henne på ett och ett halft år..  Jag undrar hur jag ska klara mig utan min bästa vän så länge. Jag visste att hon skulle åka, men jag trodde först hon skulle åka samtidigt som mig, men nu åker hon bara nån vecka innan jag kommer hem, tänk om vi bara hade åkt samtidigt...

Men jag har alltid velat åka till New York, så Linnéa, jag kommer inte att tveka en sekund på att komma och hälsa på dig.. Jag lovar!!!!


I dag har jag annars legat och solat en stund vid poolen med två tjejer från Halmstad, Matilda och Ida sedan gick vi till Garden City och handlade lite. På inköpslistan stod det endast tråkiga saker som diskmedel, en krukväxt, haha, tandkräm, toalettpapper och ketchup. kul kul.. Ljus va det enda roliga, nu ska det bli mys i mitt rum=)


Nu ska jag dränka mina sorger i ett glas vin..



Linnéa, Jag älskar dig och du är bäst<3


Det kommer alltid att vara vi


image42







Älskar denna låt, har fortfarande inte tröttnat..
Natalie i Australian idol gjorde den faktist riktigt riktigt bra i finalen igår..



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är helt underbar!! Min bästa vän nu och för alltid.... Älskling nu har jag äntligen fixat skype så nu kan vi prata ännu mer :)

2007-11-21 @ 00:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0