Äntligen fredag

Nu är kl halv tio på fredag morgon, riktigt skönt att vara uppe i hyfsad tid, har precis ätit lite yogurt och ska snart gå ner till poolen en sväng om solen bara kan titta fram bakom molnen.

Senare idag ska jag in till stan för att möta Viktor. Vi ska ta en promenad till The Valley, det är ett område som har massor med grymma klubbar, schyssta butiker, mysiga restauranger och cafeer.  Sedan blir det nog hem, kanske laga en god middag och sedan lite mys i soffan med film. Undra vilken film man ska välja idag??

Igår var Viktor ledig från skolan då åkte vi in till stan ch spanade in några små grymma butiker som vi fått nys om. Riktigt bra måste jag säga! Riktigt mycket fina smycken, och jätte fina kläder. Det va jätte kul att hitta lite bra butiker, det är inte överflöd på snygga kläder i detta land nämnligen. Men letar man noga, så hittar man=)



Världens bästa låt, den är ju så bra! Tänker på våra roadtrips där hemma, eller sista låten med trubaduren innomhus på Mingel, jag bara älskar det..




Ha en underbar dag där hemma i höstrusket, det ska jag ha!

/Emsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0