Long time no see.

Hallå hallå!!! Oj va längesedan det var jag skrev nu. Har haft mycket annat för mig det senaste. Flytt och så jul och nyår såklart. Har inte heller haft någon lust alls att skriva och flera gånger tänkt att nu ska jag nog sluta blogga... men men, vi får se lite hur det blir. Vet att vänner i Stockholm absolut vill att jag fortsätter då ja flyttat hem till Göteborg nu. 
 
Vår nya lägenhet som ligger mitt i Göteborg är helt fantastisk. Vi trivs otroligt bra redan men har inte kommit iordning riktigt helt ännu. Mycket småfix kvar och det är mycket viktigt enligt mig. Ett stort matbord är det jag saknar mest, men det får vi snart ett, sedan ska vår stora taklampa upp över matbordet, tavlorna ska upp på väggarna, byrå och hyllor ska köpas till sovrummet, diskmaskinen och en ny micro ska byggas in och vår garderob/walk in closet/kontor ska fixas till rejält. Dock får vi nog ta garderoben lite som det kommer. Jag har inte riktigt bestämt mig om det ska bli en riktig walk in closet eller om den ska ha stängda garderober med skjutdörrar då det redan finns en sådan där. Helst vill jag ha öppen walk in closet då jag tycker det är supersnyggt och älskar att fixa och hänga i färg mm ;) Ja, inredning tänker man ju på hela tiden, det är en sak som är säker=)
 
Julen har nu åkt ut och in vill jag ha massor med vårkänslor=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0