Sommaroutfit.

Klänning GT - Väska YSL - Skor Köpta i New York - Solbrillor Rayban - Jacka Muubaa - Ring YSL Arty

Här kommer en gammal härlig sommaroutfit från Göteborg. Det var en underbar dag som vi hade tillbringat vid poolen. Sen åkte vi in till stan, stan var fullproppad av folk för att Bruce Springsteen spelade. Vi åt en god middag på Locatell, jag Viktor och mina bästa kompisar och Rikard. Efter middagen blev det en galen utekväll på Push och Peacock men nya och gamla vänner=)
Nu har jag städat lägenheten, har även fixat med lite nytt i hallen, ni ska få se bild snart, väntar på lite mer saker som är kvar i Göteborg som jag får i helgen, bla en spegel och en jätte vas/urna som jag ropat in på aktion. Nu ska jag hoppa in i duschen sen åka bort till Mikaela. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0